(K) Vraťme se zpět k fyzice a ke stavbě Universa jako celku.


(??) Můžete mi vysvětlit, proč je, tak důležité fyzikální vysvětlení mikrosvěta i Universa jako celku?

 

(K) Protože, když budeme schopni najít universální teorii, která nám vysvětlí a sladí teorie o fungování makrosvěta resp. Einsteinových časoprostorových gravitačních teorií s kvantovými a strunovými teoriemi mikrosvěta tak, aby nám nevzniklo žádné bílé místo na mapě stavů a pohybů jakékoliv formy energie. Potom budeme moci odvodit zákonitosti a děje všeho dalšího BYTÍ resp. toho, co by se mělo dít v Universu jako celku i v jeho jednotlivých částech. Což je nepředstavitelné, že? Pokusme se o to, alespoň u těch nejmenších částic Universa.


(??) Chcete říci, že nám navrhnete teoretické řešení pro chování kvantových částic v nejvyšším stadiu disharmonie na základě principů, které popisujete svou symbolickou číselnou řadou stavů a pohybů?

 

(K) Ano, předkládám, předložím a budu Vám předkládat východisko resp. řešení na sloučení existujících fyzikálních i metafyzických věd a jejich teorií.


(.) To je dost odvážné tvrzení. Proto navrhuji vrátit se k obrázku č. 24 a pokračovat.

 

Obrázek č. 24

(??) Popište nám ty částice, které dnes kvantová fyzika zná resp. především je srovnejte s Vaším výčtem 16 HH částic. A dále nám popište ty částice, které jsou nosiči oněch 4 fundamentálních sil. Případně odkud se tyto síly berou?

 

(K) Odpověď na to, které jsou ony 4 částice resp. kde se berou ony síly nám obrázek č.24 neposkytne. Obrázek jen vysvětluje vzájemnou větší či menší podobnost částic stavou a pohybovou. Které částice mají k sobě blíže svou velikostí „m“ či typem vibrace, pohybem „ v “. Abychom si mohli vysvětlit a pochopit složitost chování částic, musíme se krátce podívat k symbolu „5“ a „6“. Takže opravdu jen krátce, protože později se k nim vrátíme v plné šíři.

(?) Víte, co nám symbolizuje „5“?


(.) „4“ byl symbol pohybu v pohybu, vztahy 4 sil resp. 4 duálních paralelně fungujících sil (resp. 4x2=8 ), které hýbají energií Universa i každým jeho energetickým podsystémem. Po symbolu pohybu musí následovat symbol stavu. „5“ je symbolem stavu energetického systému, částice, archetypu, bytosti a samozřejmě „6“ je opět symbolem pohybu. Jinými slovy jde o pohyb v pohybu pohybů (3x2 = 6 ……3 duální paralelně působící síly, pohyby).


(K) Skvěle. Už jsme si ukázali, že 5 je přímo uprostřed číselné řady. 5 je prvočíslem. Proto máme my, bytosti 5 nezaměnitelných smyslů, kterými testujeme různé typy energií, které musí a nemusí, mohou či nemohou vstoupit do systému a v nějaké podobě z něj zase vystoupit. To jsme si ukazovali jako základní princip BYTÍ v minulém díle. Máme zrak, sluch, hmat, čich a chuť. Z pohledu metafyziky uveďme například symboliku „5“ z „Tibetské knihy mrtvých“, kdy se podle přesného pravidla předříkává ta určitá modlitba určena jen pro ten den po dobu 5 dnů. Každá modlitba směřuje k jedné z 5 bytostí, které se nacházejí na každé vertikální a svým způsobem i horizontální bráně. Touto formou můžeme pomoci přecházející duši mrtvého (HJ bytosti) v jeho zkouškách na bráně, kde tyto bytosti testují stav koncentrace bytosti resp. jeho jednotlivých těl. Máme 9 HH a 9 JJ těl, ale o tom později. Teprve 6 den se odříkávají všechny modlitby najednou, kdy po analýze „duše“ je začleněna do určité bytosti s novými úkoly k řešení právě na základě své původní energetické koncentrace. Proto je také 6 symbolem zrození do nového BYTÍ resp. v nové formě jiného prostoru a času. Ale o tom podrobněji později. Jak vidíme „6“ nám startuje nový pohyb, nový „počátek“ v nové formě BYTÍ. Proto je 6 symbolem pohybu. Vraťme se k našim částicí v 1-ním prostoru.


(??) Chcete říci, že i tyto částice mají svých 5 smyslů?


(K) Ano. Vždyť centrum musí mít kompletní informace o svých všech částech. Každá z částic má svých 5 parametrů, vlastností, které ji přesně definují. Na jejich základě lze přesně identifikovat typ částice v prostoru a čase.


(??) Můžete mi prozradit, které vlastnosti to jsou?


(K) Každá částice ze 32 částic resp. každá částice nacházející se v Universu resp. ve vyšších energetických systémech má své parametry. Nyní již můžeme identifikovat i 4 fundamentální síly :


1. ……..parametr gravitační síly

m - velikost n/2187

částice nabývají n je 32,16,8,4,2,1 a podle četnosti výskytu 1,5,10 (3x2=6 ), čím je větší máme „m“, tím více se blížíme středu, jádru lokálního či vyššího energetického systému


2+3 ….. parametr silné (+ ) a elektromagnetické síly (-)

bn - barevný náboj - silná

pro 6 kvarků používáme barvu modrou(M), červenou(Č),zelenou(Z) (pro anti částice máme – M,-Č a –Z ) resp. 3x2= 6

n - náboj - elektromagnetická

pro 6 leptonů máme –1, -1/3, 2/3 (antičástice –2/3, 1/3, 1 ) resp. 3x2 = 6


4 …….. parametr slabé síly (+ / - resp. budoucí 0 …..+1/2 a – 1/2 )

s – spin - slabá

rotace nabývá velikostí 1/2, 1 , 2 resp. vstupní původní rotace |, dvojnásobná 1 a čtyřnásobná 2 ( antičástice –1/2, -1, -2 ) resp. 3x2= 6


Dalšími parametry jsou parametry vyplývající z koncentrace částic, směrů jejich pohybů a jejich rozhodování:

parametr času

r – rychlost

ta nabývá velikostí řádu √, :, -, +, x , xy resp. 3x2=6


parametr prostoru

p – pásma Ano, Nevím a Ne, jak pro částice dis-harmonizující, tak harmonizující resp. 3x2=6, kde v těchto pásmech postupně vznikají podmínky pro relativně stabilní BYTÍ všech 3 generací částic ( elektronové, mionové i tauonové generace).


(??) To zní zajímavě, ale myslím si, že budete mít problémy u kvantových fyziků s Vaším výkladem vlastností částic. Ale budiž. Je to Váš názor. Pokračujte dále.


(K) Zopakujme si, že energetickou velikost částice, energetického systému nám měří vzoreček E = m . v2 ( za „v“ dosazujeme vektorální součet všech 4 výše uvedených pohybů, sil ). Zkusme si to pro ilustraci namalovat do obrázku, tam lépe pochopíme, co částice dělají.


Obrázek č. 25



Komentář obrázku resp. jednotlivých pod-prostorů 1-I., 1-II. a 1-III., který se nevěšel do obrázku uvádím v tabulce č. 26


1. prostor I.

1. prostor II.

1. prostor III.

místo nejvyšší lokální koncentrace

místo průměrné lokální koncentrace

místo nejnižší lokální koncentrace

vznikající budoucí jádro bytosti 1-ního prostoru…..+

vznikající „bílek“ bytosti 1-ního prostoru…-/0

vznikající obal bytosti 1-ního prostoru …………….-


Jedná se o postupné nabalování, harmonizování všech 32 částic

prostor relativně stabilní pro 1.,2.i 3. generaci částic …….elektronovou

…….mionovou i

…….tauonovou


prostor relativně stabilní pro 1. a 2. generaci částic …….elektronovou

…….mionovou

nestabilní pro 3. generaci

prostor relativně stabilní pro 1. generaci částic …….elektronovou

nestabilní pro 2. a 3. generaci

Pásmo : ANO

3+3+3 = 9

Pásmo: NEVÍM

3+3= 6

Pásmo: NE

3

xy / √

X / :

+ / -




(K) Jak vidíme, vzniká nám v nejvyšším stadiu destrukce z původní částice celkem 32 částic s rozdílnými parametry, energeticky stejně velikých. Podle obrázku č. 24 však víme, že některé částice jsou si více podobné velikostí „m“, jiné naproti tomu svým „v“.


(??) Vy si myslíte, že všechny částice dorazí do místa obratu, resp. do místa, kde první podélná rychlost p1, která vznikla, vzniká a bude vznikat v 7-mém prostoru, dosáhne velikosti 0 ( resp. lim 0) tak, že tohoto místa dosáhnou všechny nejmenší částice ve stejný okamžik?

 

(K) Ano, přesně tak. Přestože 1/3-nové částice jsou menší a letí po delší dráze jsou však rychlejší než 2/3-nové částice, které jak vidíme jsou větší, letí po kratší dráze, ale pomaleji. Pro částice se stejnou energetickou velikostí platí nepřímo úměrný vztah mezi jejich parametry „m“ a „v“. Tyto částice dosáhnou nejvíce vzdáleného místa v Universu ve stejném okamžiku, odmyslíme-li si možnost potenciálních srážek s jinými částicemi i těmi, které se již postupně vracejí zpět do harmonie. Tento jev existuje díky fázovému posunu výstřelů energie z jednotlivých prostorů od středu či ke středu Universa. Jde vlastně o cyklické výměny energie, částic ve formě vstupů a výstupů energie. Toto střídání cyklů by bylo potřeba okomentovat a zanalyzovat. Ale o tom později.


V příštím díle doufám dokončíme porovnání oněch částic a pokusím se dokončit symbol 4, kdy si uvedeme příklady „4“ resp. „8“ ve fyzice, chemii či biologii resp. čtyřstěnů v krystalech, chemických vazbách, nervové tkáni,.. … využívaných v přírodě samotné i léčiteli, chcete-li Universem.

Stažení tohoto dílu seriálu do Vašeho PC:

.doc ve formátu .doc (Microsoft Word)
.pdf ve formátu .pdf (Adobe Acrobat)
Webdesign, programování a správa Infinetum